Návod k použití štítku pro výměnu nebo vrácení zboží Českou poštou nebo Zásilkovnou

 

Štítek z našeho balíku je určen zákazníkům, kteří nám chtějí zboží vrátit nebo ho vyměnit za jiné do 14 dnů od jeho doručení. 

 

Vrácení : tato služba je zpoplatněna (Česká pošta 89Kč, Zásilkovna 49Kč). Částka vám bude odečtena z ceny vráceného zboží. (Přiložte nebo zašlete číslo účtu).

Výměna : tato služba je zdarma pouze pro obuv, jejíž cena převyšuje 500Kč. (Přiložte nebo zašlete vzor obuvi na výměnu).

Výměna musí být ve stejném počtu a v podobné finanční hodnotě! Není možná vrátit např. 5 párů obuv a nechat si zaslat 1 plátěnky jako "výměnu"!

 

Postup Česká pošta : Zboží pečlivě zabalte, přiložte průvodní dopis nebo vyplněný formulář, vyplňte a nalepte tento štítek na balík, zaneste na pobočku České pošty a spolu s vyplněným „Podacím lístkem“ podejte na přepážce. Podání bude zdarma. 

Postup Zásilkovna : Zboží pečlivě zabalte, přiložte průvodní dopis nebo vyplněný formulář. Přečtěte si rubovou stranu přiloženého štítku ze zásilky (který nám můžete zase vrátit) a postupujte dle návodu. Podání bude zdarma.

 


 

 

Výměna obuvi

 

do 14 dnů od doručení

pouze nenošené, nepoškozené, kompletní, s příslušenstvím, v originální krabici

emailem si rezervujte obuv na výměnu

přiložte do balíku průvodní dopis nebo vyplněný formulář

nehradíme náklady na zaslání k nám – netýká se našeho štítku

úhrada za zaslání se řídí ceníkem dopravy – dle podmínek může být i zdarma (pouze pro jednu výměnu). Poštovné se odvíjí od výše ceny zboží, které zákazník zakoupí.

Rozdíl ceny zboží uhradíte předem na účet, přeplatek na účet zašleme do 14 dní

Výměna musí být ve stejném počtu a v podobné finanční hodnotě! Není možná vrátit např. 5 párů obuvi a nechat si zaslat 1 plátěnky jako "výměnu"!

Budete-li vyměňovat zboží za jiné v nižší ceně a bude-li celková částka nižší než limitní cena, bude vám doměřeno poštovné.

 


 

Vracení zboží

 

do 14 dnů od doručení

pouze nenošené, nepoškozené, kompletní, s příslušenstvím, v originální krabici

z hygienických důvodů některé zboží vrátit nelze

přiložte do balíku průvodní dopis s číslem účtu formulář

částku vám na účet pošleme do 14 dnů

nevracejte zboží prostřednictvím dobírky

Náklady za uhrazené poštovné proplácíme v nejnižší možné variantě (bez doběrečného)

 

Je-li poskytnuta prodávajícímu sleva na poštovné při zakoupení zboží v určité hodnotě (např. pro "Platbu předem" : při nákupu zboží do částky 600,- Kč včetně činí poštovné 69,- Kč, při nákupu zboží do 1.200,- Kč včetně je poskytnuta kupujícímu sleva a poštovné činí 49,- Kč a při nákupu zboží nad částku 1.200,- Kč je poskytnuta kupujícímu sleva v plné výši a poštovné má zdarma ), vztahuje se tato sleva na poštovné jen při skutečném odběru zboží v předem uvedené hodnotě, to neplatí v případě odstoupení od smlouvy kupujícím, kdy taková sleva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit poštovné ve skutečné výši. Totéž platí i v případě částečného odstoupení od smlouvy kupujícím.

 


 

Nevyzvednutí zboží

 

Objednávka, která se k nám vrátila z důvodu jejího nevyzvednutí.

Neúmyslné :
Opětovně lze zboží zaslat po jeho úhradě předem (vyžádejte si podklady k platbě).
Nežádáte-li zaslané zboží, prosíme o úhradu vynaložených nákladů se zasláním.

Záměrné :
Pokud jste zásilku úmyslně nevyzvedli nebo vaší vinou nemohla být doručena, požadujeme náhradu vynaložených nákladů za marné zaslání. Nepřevzetím byla porušena uzavřená kupní smlouva a náklady mohou být vymáhány dle Občanského zákoníku. Částka za marné zaslání bude uvedena v zaslaném emailu, která se skládá z platby za zaslání, doběrečného a nutné manipulace, balného a náklady za navrácení do původního stavu.

Za zaslání balíku a jeho přípravu jsme vynaložili nemalé prostředky a je slušnost z vaší strany dluh uhradit. Vyzýváme vás, abyste dostáli svým závazkům vůči nám. Nic okolo vás se neodehrává zadarmo a i nevyužitá služba se musí zaplatit. Děkujeme, že situaci chápete a pohledávku uhradíte.

 


 

Poškození obalu a zboží

 

Při vracení zboží je nutno vrátit nepoškozený originální obal (krabici). Bude-li mechanicky či jinak poničen (polepy, vázáním apod), budeme vám účtovat cenu za nový obal 50-90Kč (cena se odvíjí od velikostní skupiny vrácené obuvi sk.0-50Kč, 1-60, 2-70, 3-80, 4-90Kč). Řádně zboží zabalte do vhodného obalu či folie (potravinářská folie, pytel na odpadky, vložení do jiné krabice).

 

Vrácené zboží musí být v bezvadném stavu - nepoužívané. V opačném případě nebude zboží přijato. Případně bude odečtena částka za uvedení zboží do bezvadného stavu. Zboží po vybalení je možno pouze vyzkoušet. Přeposlání poškozeného nebo neúplného zboží, které byste nám zaslali, bude zpoplatněno dle ceníku dopravce.

Všecha obuv skladem

tisíce značkových modelů

Výměna zdarma

nebo vrácení peněz

Doprava zdarma

od 0 Kč

Osobní odběr

v prodejně v Ostravě