Potřebuji komunikovat s eshopem a neobdržel jsem odpověď!

Taková situace nás mrzí a jistě se z naší strany nejedná o přehlížení zákazníka. Příčin absence komunikace s eshopem může být několik. Omlouváme se předem za potíže vzniklé naší vinou a věříme, že váš pozitivní přístup a nadhled povede k úspěšnému dokončení objednávky. Nepřišel potvrzující email po uskutečnění objednávky? podívejte se, zda-li jej nenaleznete mezi spamy, napsali jste správně svou emailovou adresu?, nemáte plnou schránku? máte správně nastavenou emailovou schránku? Opakujte svou objednávku a do poznámky nás informujte o problémech. Napište email s dotazem.

Otázka 2

zeptejte se nás - odpovíme

Otázka 3

zeptejte se nás - odpovíme

Nenašel/la si odpověď na svou otázku?

Napište nám

Všecha obuv skladem

tisíce značkových modelů

Výměna zdarma

nebo vrácení peněz

Doprava zdarma

od 0 Kč

Osobní odběr

v prodejně v Ostravě